Dissidia_CoverОт доста време вече я играя тази игра и този уикенд реших, че е време да намерим пълен списък с всички 151 постижения, които Dissidia предлага на играчите. Причината беше, че след над 40 часа игрово време, имах постижения с 1% и 0% дори. След като видях пълния списък обаче ми се прииска да не бях :Д Някои от въпросните постижения се оказаха направо невъзможни и изискват сигурно месеци, за да бъдат изпълнени.
И все пак, ето първия мой пост, който е посветен на играта и в частност списъка в постиженията. Разделил съм го на три заради големия му обем :). Тези дни очаквайте и продължението.
Голяма част от постиженията са си мое дело, но за някои (особено по-сложните, които скоро няма и да отключа) съм се консултирал с един от най-пълните и подробни сайтове, посветени на цялата Final Fantasy вселена, а и не само на нея: Final Fantasy Wiki

Кратко пояснение:
По-голяма част от наградите, които получавате след всяко едно постижение, са аксесоари, които да ви увеличават показателите на другите аксесоари (така може и да звучи глупаво, но който е играл играта знае за какво става дума и колко важно е това). Останалите бонуси (важи за всички най-трудни и невъзможни постижения) са икони, които играчът може да ползва във friends battles през Communication Mode-a.
Условието под всеки аксесоар в списъка означава какво трябва да е налице по време на битката, за да се задейства ефектът, който пък от своя страна ви увеличава действията на останалите предмети (ефектите се натрупват… тоест: при аксесоари с ефект 1.4, 1.5 и 1.2 ще получите увеличител от 2.1).

Dissidia Final Fantasy Accomplishments List

001.  The End of the Beginning
Това сигурно е най-лесното за постигане „постижение”. Това, което се иска от играчa, е да премине успешно Пролога.
Награда: Аксесоар.
Условие: Героят ви да е максимум трето ниво.  [(LV) Level ≤ 3]
Ефект: Multiplayer 2x

002. Odyssey: Final Fantasy I
Изисква се да преминете кампанията на Warrior of Light успешно поне един път.
Награда: Аксесоар.
Условие: Точките здраве на героя да са точно 100% и нито точка по-малко. [(HP) HP = 100%]
Ефект: Multiplayer 1.5x

003. Odyssey: Final Fantasy II
Изисква се да преминете кампанията на Firion успешно поне един път.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви е заплашен от смърт (Започва да мига в червено). [(HP) Near Death]
Ефект: Multiplayer 1.5x

004. Odyssey: Final Fantasy III
Изисква се да преминете кампанията на Onion Knight успешно поне един път.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато имате шанс да победите с един удар противника си. (Тоест имате повече bravery точки отколкото той здраве.) [(BRV) Victory Chance]
Ефект: Multiplayer 1.5x

005. Odyssey: Final Fantasy IV
Изисква се да преминете кампанията на Cecil успешно поне един път.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви е заплашен да загуби от един удар. (Имате по-малко точки здраве отколкото противникът ви точки bravery.) [(HP) Near Loss]
Ефект: Multiplayer 1.5x

006. Odyssey: Final Fantasy V
Изисква се да преминете кампанията на Bartz успешно поне един път.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви е до опонента си. [(Stage) Near Opponent]
Ефект: Multiplayer 1.2x

007. Odyssey: Final Fantasy VI
Изисква се да преминете кампанията на Terra успешно поне един път.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви е далече от опонента си. [(Stage) Far From Opponent]
Ефект: Multiplayer 1.2x

008. Odyssey: Final Fantasy VII
Изисква се да преминете кампанията на Cloud успешно поне един път.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви е в състояние на brake. [(BRV) Break]
Ефект: Multiplayer 1.5x

009. Odyssey: Final Fantasy VIII
Изисква се да преминете кампанията на Squall успешно поне един път.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви е в опасност от brake (точките bravery са по-ниски от най-минималната bravery атака на противника). [(BRV) Break]
Ефект: Multiplayer 1.5x

010. Odyssey: Final Fantasy IX
Изисква се да преминете кампанията на Zidane успешно поне един път.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви се намира на земята. [(Stage) On the Ground]
Ефект: Multiplayer 1.2x

011. Odyssey: Final Fantasy X
Изисква се да преминете кампанията на Tidus успешно поне един път.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви се намира във въздуха. [(Stage) In Midair]
Ефект: Multiplayer 1.2x

012. At Odyssey’s End
Трябва да преминете всички десет кампании на героите успешно поне по един път.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви е в движение. [(ATK) In Motion]
Ефект: Multiplayer 1.2x

013. The Odyssey
Трябва да преминете десетте кампании на героите успешно 30 пъти. Може дори една кампания да в изиграете 30 пъти, няма значение. Но по принцип ще ви се наложи всяка една кампания да я минете минимум по 3 пъти, за да съберете всички бонуси (Неизбежно е, особено ако започнете по-сложните кампании с герои под 9-10 ниво)
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви има точно една точка здраве. [(HP) When you have 1 HP]
Ефект: Multiplayer 1.5x

014. I Love a Brawl
Необходи ми са участията в минимум 300 битки. Героите и резултатът от битките са без значение.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви изпълнява bravery атака. [(ATK) Attacking Bravery]
Ефект: Multiplayer 1.2x

015. I Love a Brawl
Необходи ми са участията в минимум 1000 битки. Героите и резултатът от битките са без значение.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви е между 70то и 79то ниво. [(LV) Level 70-79]
Ефект: Multiplayer 1.2x

016. Battle ‘Em All
Трябва да проведете минимум по една битка с всеки герои (тоест с всички 22 персонажа, не само първите десет) (Интересното в случая е, че в играта е объркано и е записано, че трябва да проведете битка срещу всеки персонаж (Вместо Fight with every character е записано Fight against every character, което си е доста подвеждащо и объркващо), за да отключите това постижение. Тествано и доказано от мене лично, че това не е така. Доста време се чудех защо не се записва като постигнато при положение, че съм успял да отметна дори постиженията за всеки един персонаж за победа, докато накрая не проведох по една битка с всеки един герои и… Играта ми каза, че това постижение е завършено) .
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато текущото ниво не героя ви е кратно на 3 (3, 6, 9, 12 и т.н.). [(LV) Level = Multiple of 3]
Ефект: Multiplayer 1.2x

017. World Warrior
Трябва да проведете поне по една битка на всяко едно ниво. Това постижение ще успеете да отключите щом победите Хаос – финалния бос, защото тогава за първи път ще бъдете поставен на неговия терен Edge of Madness. На всички останали нива няма начин да не сте играли, ако сте преминали всички останали кампании.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато скалата за специалните умения (така наречение EX Gauge) е напълно празен. (Ефектът се губи в момента, в който съберете дори една EX Force прашинка, което обикновено става след първия успешен удар.) [(EX) Empty EX Gauge]
Ефект: Multiplayer 1.5x

018. The Road to Conquest
Трябва да проведете минимум 300 битки, но за разлика от I Love a Brawl, тук трябва и да спечелите. Героят не е от значение, но загубена битка не се брои.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато атаката ви е насочена към здравето на опонента. (Така наречената HP атака.) [(ATK) Attacking HP]
Ефект: Multiplayer 1.2x

019. The Road to Conquest
Трябва да проведете минимум 500 битки, но за разлика от I Love a Brawl, тук трябва и да спечелите. Героят не е от значение, но загубена битка не се брои.
Награда: Аксесоар.
Условие: Когато героят ви е между 90то и 99то ниво. [(LV) 90-99]
Ефект: Multiplayer 1.2x

020. Hard Habit to Break
Трябва да имате навъртяни минимум 15 часа игра сумарно. (Времето започва да се отчита от момента, в който се логнете в профила си, без оглед на това, което правите вътре.)
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът влиза в сила щом използвате summon. [(SMN) After Summon]
Ефект: Multiplayer 1.5x

021. Time for Some Action
Трябва да имате сумарно 10 часа битки без оглед на персонажа. Това постижение отнема време като се има в предвид, че средната продължителност на една битка е между 10 и 30 секунди, а при добре развит герой, които се изправя срещу пъти по слаб опонент времето може да е 3-4 секунди.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила докато не използвате summon. [(SMN) Summon Unused]
Ефект: Multiplayer 1.5x

022. Two Piece and a Biscuit
Сумарно трябва да сте отнели 100 000 точки от здравето на опонентите си.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила докато скалата за уменията на героя ви е по-голяма или равна на 70%. [(EX) EX Gauge ≥ 70%]
Ефект: Multiplayer 1.2x

023. Two Piece and a Biscuit
Сумарно трябва да сте отнели 1 500 000 точки от здравето на опонентите си.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила докато скалата за уменията на опонента ви е по-голяма или равна на 70%. [(OPN)EX Gauge ≥ 70%]
Ефект: Multiplayer 1.5x

024. The Most Valiant of All
Сумарно трябва да сте придобили 50 000 точки bravery.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато здравето на героя ви е поне на 80% или повече. [(HP) HP ≥ 80%]
Ефект: Multiplayer 1.2x

025. The Most Valiant of All
Сумарно трябва да сте придобили минимум 2 000 000 точки bravery.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато опонентът ви има точно 1 точка здраве. [(OPN) When opponent has 1 HP]
Ефект: Multiplayer 1.5x

026. Test One’s Mettle
Сумарно трябва да сте нанесли 1 500 bravery атаки.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато опонентът ви има 70% здраве или повече. [(OPN) HP ≥ 70%]
Ефект: Multiplayer 1.2x

027. Test One’s Mettle
Сумарно трябва да сте нанесли 30 000 bravery атаки.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато опонентът ви има 30% здраве или по-малко. [(OPN) HP ≤ 30%]
Ефект: Multiplayer 1.2x

028. Hit Where It Hurts
Сумарно трябва да сте нанесли 300 HP атаки.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато опонентът ви е в положение на Break. [(OPN) Break]
Ефект: Multiplayer 1.5x

029. Hit Where It Hurts
Сумарно трябва да сте нанесли 10 000 HP атаки.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато опонентът ви е в опасност от Break. (Вашата минимална атака ще отнеме повече от колкото той има точки bravery.) [(OPN) Near Break]
Ефект: Multiplayer 1.5x

030. Road Trip
Сумарно трябва да се изминали минимум 100 километра. Разстоянието се измерва в метри и може да бъде следено през Музея и статистиката, която се предлага там.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила 30 секунди след началото на битката и трае до нейния край. [(TIME) After 30 Seconds]
Ефект: Multiplayer 1.2x

031. Road Trip
Сумарно трябва да се изминали минимум 150 километра. Разстоянието се измерва в метри и може да бъде следено през Музея и статистиката, която се предлага там.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила докато не нанесете успешно bravery атака. [(OPN) No BRV damage]
Ефект: Multiplayer 1.5x

032. Impenetrable Defense
Сумарно трябва да се блокирали 1 000 удара на противниците си. Доста неприятно постижение като се има в предвид, че бройката е голяма, а на битка се падат средно по 4-5 блока.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила докато точките bravery на героя ви са равни на стартовото ниво (според показателите) или са повече. [(BRV) BRV ≥ Base Value]
Ефект: Multiplayer 1.2x

033. Impenetrable Defense
Сумарно трябва да се блокирали 5 000 удара на противниците си. Още по-неприятно и изискващо много часове игра постижение като се има в предвид, че бройката е направо огромна (направо фантастично висока).
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила докато точките bravery на опонента ви са равни на стартовото ниво (според показателите) или са повече. [(OPN) BRV ≥ Base Value]
Ефект: Multiplayer 1.2x

034. Artful Dodger
Сумарно трябва да се избегнали 1 000 удара на противниците си. Малко по-лесно за постигане постижение, защото dodge се прави много по-често и лесно от block.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила докато точките bravery на героя ви са равни на стартовото ниво (според показателите) или са по-малко. [(BRV) BRV ≤ Base Value]
Ефект: Multiplayer 1.2x

035. Artful Dodger
Сумарно трябва да се избегнали 5 000 удара на противниците си. Малко по-лесно за постигане постижение, защото dodge се прави много по-често и лесно от block.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила докато точките bravery на опонента ви са равни на стартовото ниво (според показателите) или са по-малко. [(OPN) BRV ≤ Base Value]
Ефект: Multiplayer 1.2x

036. Core Blimey
Сумарно трябва да съберете 50 EX Cores от арените.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато точките здраве на героя ви са равни на 40% или по-малко. [(HP) HP ≤ 40%]
Ефект: Multiplayer 1.2x

037. Core Blimey
Сумарно трябва да съберете 300 EX Cores от арените.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато героят ви стои напълно неподвижно. [(ATK) Standing Still]
Ефект: Multiplayer 1.3x

038. Modus EX-perandi
Сумарно трябва да сте активирали специалните си умения поне 100 пъти.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато опонентът ви нанася bravery атака. [(OPN) Attacking Bravery]
Ефект: Multiplayer 1.2x

039. Rejuvenation
Сумарно трябва да регенерирате 10 000 точки здраве. (Регенерирането става само в режим на специални умения и е многооооо бавно.)
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато героят ви е в режим на специлните умения. [(EX) EX Mode]
Ефект: Multiplayer 1.3x

040. Rejuvenation
Сумарно трябва да регенерирате 1 000 000 точки здраве. (Регенерирането става само в режим на специални умения и е многооооо бавно.) (Това постижение дори не ми се коментира. Би отнело месеци игра и гонене на EX Cores.)
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато опонентът ви е в режим на специлните умения. [(OPN) EX Mode]
Ефект: Multiplayer 1.3x

041. Go Out With a Bang
Сумарно трябва да спечелите 30 битки, в края на които скалата за специалните ви умения е пълна на 100% и е неизползвана.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато скалата за специалните умения ви е пълна на 100%. [(EX) Full EX Gauge]
Ефект: Multiplayer 1.5x

042. Earth-Unfriendly
Трябва да разрушите поне 1 000 елемента по арените.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато ви нанасят поражения. [(ATK) Taking Damage]
Ефект: Multiplayer 1.2x

043. Earth-Unfriendly
Трябва да разрушите поне 20 000 елемента по арените.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато нанасятe поражения на противника си. [(OPN) Taking Damage]
Ефект: Multiplayer 1.2x

044. Impulse: Final Fantasy I
Трябва да завършите успешно първата подкамапния на основната кампания Shade Impulse с Warrior of Light.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато разликата в точките здраве между героя ви и опонента му е поне 2000. [(HP) Large Gap in HP]
Ефект: Multiplayer 1.5x

045. Impulse: Final Fantasy II
Трябва да завършите успешно първата подкамапния на основната кампания Shade Impulse с Firion.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато разликата в точките здраве между героя ви и опонента му е под 200. [(HP) Small Gap in HP]
Ефект: Multiplayer 1.5x

046. Impulse: Final Fantasy III
Трябва да завършите успешно първата подкамапния на основната кампания Shade Impulse с Onion Knight.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато разликата в bravery точките между героя ви и опонента му е поне 1000 точки. [(BRV) Large Gap in BRV]
Ефект: Multiplayer 1.5x

047. Impulse: Final Fantasy IV
Трябва да завършите успешно първата подкамапния на основната кампания Shade Impulse с Cecil.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато разликата в bravery точките между героя ви и опонента му е под 200 точки. [(BRV) Small Gap in BRV]
Ефект: Multiplayer 1.5x

048. Impulse: Final Fantasy V
Трябва да завършите успешно първата подкамапния на основната кампания Shade Impulse с Bartz.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато разликата в нивата между героя ви и опонента му е поне 20. [(LV) Large Gap in Level]
Ефект: Multiplayer 1.5x

049. Impulse: Final Fantasy VI
Трябва да завършите успешно първата подкамапния на основната кампания Shade Impulse с Terra.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила когато разликата в нивата между героя ви и опонента му е най-много 3. [(LV) Small Gap in Level]
Ефект: Multiplayer 1.2x

050. Impulse: Final Fantasy VII
Трябва да завършите успешно първата подкамапния на основната кампания Shade Impulse с Cloud.
Награда: Аксесоар.
Условие: Ефектът е в сила докато героят ви не изпълни bravery атака. [(ATK) Pre-Bravery Attack]
Ефект: Multiplayer 1.5x