Blade Runner Walkthrough

   Пуснато от:    в games



От доста време не бях сядал да драсна някое ново помагало поради липса на свободно време и желание (разбира се), но тази игра определено ми направи много силно впечатление благодарение на изключително многото варианти, по които може да поеме действието, а и с това генериране на персонажите в началото, за което дори не разбирате, обира точките 🙂
Всеки знае Blade Runner, та затова мисля, че играта няма нужда от представяне. Който е гледал филма на Ридли Скот с Харисън Форд или е чел книгата на Филип Дик, знае за какво става дума. Самият сюжет не следва този на споменатите източници, а представя алтернативна история, която се развива паралелно.

Важно!!!
Това помагало няма за цел да Ви запознае с всеки аспект от играта. Тя е разработена по такъв начин, че множество от решенията и действията на героя Ви ще определят и по-нататъшното развитие на действието. В този ред на мисли е напълно невъзможно да представя всичко, което може и, което ще се случи, защото дори аз не съм сигурен, че съм намерил и видял всичко. От това, което прочетох, играта има множество различни завършека (тринадесет, да сме точни), като дори в една игра няма как да разгледате всички, защото част от нещата се генерират произволно в самото начало (по-долу го наричам с думите „начални настройки”).
В крайна сметка аз Ви предоставям своята версия,  а вече решението си остава ваше.

Act I

Runciter’s Animal Shop

Говорете с полицая, за да получите информация за случилото се. На улицата има парче метал. Вземете го. Също така кликнете върху лявата част от врата и пожарния кран, за да ги разгледате. Накрая кликнете върху тълпата хора и полицаят ще отиде да ги разпита.
Влезте в магазина за животни. Говорете със собственика докато изчерпате всички възможности. Ще получите препоръките за неговата служителка Люси, която той подозира, че е била в съюз с убийците. Вземете гилзите, които са в самото начало където влезнахте. Също така кликнете върху камерата, за да получите диска.
Отидете в дъното на магазина и вземете кучето играчка (в ляво), пръчиците за хранене (в дясно, пред бюрото) и шоколадовия десерт (на бюрото).
Излезте отвън и говорете с полицая два пъти, за да научите, че има двама свидетели.
Качете се в колата и към

Police Station

Отидете на втория етаж  (Mainframe, Shooting Range).
Слушайте новините. Тук може да бъдат споменато за „an entertainment model being recalled” (означава, че Гордо най-вероятно е робот) или за „a Lolita model” (означава, че Люси може да е робот). Можете да разгледате монитора, кофата за боклук, таблото със съобщения.
Като решите влезте в стаята в дясно (Esper). Кликнете върху монитора в дясно, за да качите уликите в базата данни. След това натиснете средния монитор, за да разгледате снимките от диска на камерата. Има две изображения. На първото приближете върху бюрото в дъното на магазина, за да видите менюто и главата на Люси, за да получите нейна снимка (връщането става с десния бутон на мишката). На второто приближете върху главата на извършителя и номера на колата.
Щом приключите тук се качете на третия етаж в лабораторията и говорете с Дино докато изчерпате всички реплики. Той ще Ви каже за всяка една улика, която сте успели да намерите на местопрестъплението.
Следваща стъпка:

Chinatown

Говорете с готвача Зубен. След това говорете с Гордо – мъжът в червеното сако и Хауи – собственикът в синьо. Отидете в ресторанта при Зубен и говорете с него. От тук следват няколко неща:
Вариант 1: Останете на място и Зубен ще разсипе казана със супата върху вас. Последвайте го в алеята. Там ще Ви пресрещне скитник. Можете да го убиете или да говорите с него. Ако го убиете имате две възможности – да съобщите за това и да получите глоба или да хвърлите трупа в кофата за боклук. Ако говорите с него можете да му дадете пари или да му откажете.
Вариант2: Бързо кликнете в дясно щом Зубен разсипе казана. Последвайте го. Игнорирайте просяка и влезте през бялата врата. Качете се по стълбите в дясно и кликнете върху заключената врата. Тук отново имате две възможности:
Вариант А: Убийте Зубен и претърсете тялото му.
Вариант Б: Приберете пистолета (с десния бутон) и говорете със Зубен. Върнете се обратно при ресторанта и говорете със собственика.
Независимо кой вариант сте избрали, продължете като се върнете в алеята при кофата за боклук, за да я претърсите. Ако сте убили просяка и сте захвърлили тялото му вътре, няма да намерите нищо. В противен случай ще попаднете на регистрационния номер на колата.
Влезте в склада и разгледайте трите неща, които можете да кликате – варела, двигателя и падналия стълб. Можете да се качите и да разгледате и горе.
Щом сте готови се върнете в колата си и към…

McCoy’s Apartment

Ако сте оставили Зубен да се измъкне при Вариант 1 по-горе, то сега той ще Ви нападне щом влезнете в асансьора. Убийте го и говорете с Гаф. Време е за почивка. Върнете се в асансьора и изберете апартамента на МакКой. Кликнете върху кучето два пъти и след това върху плота над него, за да го нахраните. След това отидете в спалнята. МакКой автоматично ще излезне на балкона и ще си извади няколко извода за случая. Проверете съобщенията на телефона (ако сте оставили Зубен да се измъкне при Вариант 1, ще имате съобщение от Люси) и кликнете върху леглото, за да приключите деня и Act I.

Act II

McCoy’s Apartment

Имаме ново убийство. Нахранете кучето, качете се на покрива и отидете в

Tyrell Buildings

Говорете с охраната докато ви даде диск от охранителните камери.
Влезте в асансьора и след това в гравитационната лаборатория. Можете да говорите с фотографа. Разгледайте тялото, за да вземете жицата. Също така вземете кутията за храна (в центъра на екрана) и кучешкия нашийник (в ляво над кутията). Обърнете внимание и на труповете на кучетата.
Излезте отвън и вземете брошката с форма на водно конче в дясно от вратата. Натиснете върху най-левия монитор няколко пъти докато не Ви даде информация. На пода може, а може и да няма рекламна брошура. Ако има я вземете.
При излизане от асансьора ще се сблъскате с Кристъл. Говорете с нея, а след това изчерпайте всички опции за разговор с охраната.

Police Station

Отидете на първия етаж в офиса на Гуза, за да поискате среща с шефа на корпорацията. (Ако сте убили просяка в първо действие, сега можете да си признаете, ако още не сте)
Отидете  на втория етаж, слушайте новините и влезте в при Esper. Качете новите улики и след това пуснете диска от охранителната система за разпознаване. Ще се сдобиете с едно изображение. Приближете върху лицето на убиеца, върху кучето в ляво и върху кутията за храна.
Слезте в мазето и говорете с Григориан. Направете му тест.

Animoid Row

Говорете с жената, която продава риба и след това се насочете към магазинчето за скъпоценности в дъното. Говорете с продавачката. Можете да закупите гривната, която тя ще ви предложи, а може и да не го правете. Ако в ляво има клетка със скорпион я разгледайте. Повторете процедурата. След това говорете с Хасан – мъжът със змията в дясната част горе.
Отидете в ляво на екрана в уличката. Влезте в магазина на Боб за оръжия и говорете с него. Попитайте го за Оръжия и Амуниции, но не и за Хасан. Предложете да го подложите на тест, а след това той ще направи подобрения по системата Ви. (Ако го попитате за Хасан преди теста, няма да получите подобренията). Разгледайте  оръжията на триножниците и излезте. (Можете да извадите оръжието си ако решите и Боб ще Ви посъветва да го приберете. Ако се забавите или го изкарате втори път ще Ви убие. Можете и Вие да убиете Боб.)
Отидете в горното място над оръжейния магазин – Hawker’s Row. Говорете с жената, а след това и с бармата в дъното.

Police Station

Отидете на първия етаж в офиса на Гуза и вижте разписката за оръжейната пратка на бюрото.
Отидете на втория етаж и влезте в залата за тренировки в ляво от асансьора. Говорете с мъжа там докато Ви даде разписката с цените.

Tyrell Buildings

Тук няма нищо за правене. МакКой ще си проведе целия диалог сам. Вие само трябва да го слушате. Щом приключи се приберете.

McCoy’s Apartment

Нахранете кучето и си проверете съобщенията (Ако сте се паднали да играете като Blade Runner, ще имате съобщение от Кловис). Вижте новините като кликнете върху телевизора и след това си легнете.
На следващия ден нахранете кучето и се отправете към:

Animoid Row

Отидете при продавачката на бижута и я попитайте дали знае нещо. Ако не Ви даде информация ще се наложи да опитате по-късно.
Точно срещу бара, от който можете да си купите пиене, има уличка, а в нея Green Pawn Shop. Оглеждайте се за човек пред магазинчето. С него трябва да говорите. Той постоянно влиза и излиза, така че може да се наложи да пообикаляте или да почакате.
Говорете с Изо докато не Ви покаже камерата. Щом Ви светне с нея и избяга я вземете и влезте след него. Стреляйте по ключалката, за да отворите вратата и влезте в мазето. Разгледайте сандъците с оръжия и вземете очилата от пода, точно под малкия подиум.
Продължете навътре. Тук, в зависимост от действието, което играта е избрала за вас при стартиране може да се случат няколко неща щом излезнете по стълбата на улицата.
Изо ще бъде на улицата и или ще Ви заговори веднага, Крисъл ще се появи и ще го застреля или ще имате възможност да се придвижите до средата на улицата и щом Крисъл се появи ще можете да й блокирате пътя. Щом сценката приключи, влезте в оръжейния магазин и попитайте за очилата.
От там пътят ви води към

DNA Row

Гордо се разхожда из мястото, затова говорете с него щом се появи на екрана.
Отидете направо и влезте в Chew’s Eye Works. Говорете с него и се върнете до началото. В ляво се намира Dermo Design. Влезте вътре. Собственикът е вързан за верига, а бомба всеки момент ще избухне. Имате няколко опции на разположение. Можете просто да излезнете или да убиете Мораджи и тогава да напуснете мястото. Можете също така да стреляте по веригата, след което да се спасите и да говорите с него.
Щом бомбата се взриви се върнете вътре. Ако МакКой направи коментар, че е работа на аматьор, значи Садик е човек, в противен случай е робот.
Излезте отвън и се качете в стаята в ляво. Вътре разгледайте фигурите на джокера и на манекена с червения плат. Кликнете на най-левия монитор, на голямата клавиатура и на машината в дясно също така.
Върнете се при Чуй и говорете с него. Той ще Ви насочи към сградата на Брадбъри, която се намира в уличката зад магазина му. Влезте вътре и се качете с асансьора до апартамента на Себастиан. Кликнете на механичните играчки и продължете на ляво. В дясно можете да разгледате масата за шах, а в ляво се намира лабораторията. В нея обърнете внимание на принтера в дясно. Продължете два екрана на ляво докато стигнете до басейн. Качете се по стълбата и разбийте стъклата в дясната част на витрината, за да си направите нова стълба, която ще Ви отведе до покрива.
Там Ви очаква изненада.

Act III

Yukon Hotel Room

Кликнете върху прозореца в ляво, за да се освободите от въжетата. Вземете сиренето под стола. Отидете в дясно и вземете куклата, снимката (в дясно на екрана) и значката (в дясната част на „леглото”). Излезте от апартамента през вратата долу в ляво. Ще се натъкнете на свада между менаджера на хотела и Леон. Можете да се намесите по всяко време, но ако го направите прекалено рано или пък закъснете, няма да можете да говорите със служителя. Последвайте Леон навън и изследвайте колата. Вземете също така опаковката в дясната част и се върнете в хотела. Говорете със служителя ако е там и влезте в стаята с осветената в червено врата. Претърсете шкафа в центъра и се върнете обратно във фоаето. Говорете пак с човека ако е там и се върнете в сградата на Бредбъри. Качете си до апартамента на Себастиан и говорете с него. Имате право само на 3-4 въпроса, затова внимателно ги избирайте. Разгледайте пак апартамента и кликнете върху куклата, която имитира ясновидка. Опитайте да говорите пак със Себастиан и го заплашете с пистолета.
Тук няма нищо повече затова се върнете до превозното си средство и…

Police Station

Отидете на втория етаж и в стаята за анализи (Esper Room). Ако по-рано Боб Ви е направил модификация на интерфейса използвайте възможността да прикриете снимката от Moonbus, за да не могат да я видят колегите Ви (след малко ще стане ясно защо). Качете останалите данни и компютърът ще Ви каже, че колата е (вариант 1) регистрирана на Дектора или (вариант 2) не е регистрирана въобще.
Ако сте успели да спасите Изо слезте в мазето, за да говорите с него.
Ако не се насочете направо към дома си.

McCoy’s Apartment

Извършете стандартните действия като хранене на кучето, преглеждане на съобщенията и новините.
Тук можете да изследвате снимката, която не качихте в базата данни. Устройството е в центъра в главната стая.
На Moonbus изображението обърнете внимание на четири неща:
– Кловис в центъра
– Садик в ляво зад Кловис
– МакКой в дясно от автобуса
– Рефлектиращия жълтеникав панел в най-десния ъгъл.
На изображението от China Bar има две неща:
– Мъжът, който е с гръб
– Охранителната камера в горния десен ъгъл
Изображението, което Изо направи на МакКой може да бъде различно в зависимост от началните настройки:
– Ако има момиче в черно, го приближете (това е Дектора)
– Ако няма момиче, приближете към мъжа в центъра, и по-точно към ръката му
Щом сте готови можете да си лягате.
На следващия ден нахранете кучето и се върнете в участъка. Ако лейтенантът е в офиса си, говорете с него.

Hysteria Hall

Говорете със старците докато изчерпате всички реплики и получите от стоката им.
Влезте в залата за игри. Ако Люси не се вижда никъде, влезте в Залата с огледалата, пробягайте целия лабиринт и се върнете в началната зала. Би трябвало вече да е там. Ако не, повторете процедурата докато не я срещнете.
Ако МакКой каже, че я е търсел, значи тя е човек, а ако каже, че е била болна, значе е робот.
Говорете с нея относно баща й и бившия й работодател.
В зависимост дали искате да бъдете стриктен служител на реда или симпатизиращ на роботите, изберете да й предложите да й направите тест (Blade Runner) или я попитайте за Крисъл (симпатизант или самият МакКой е робот).
Щом тя избяга, излезте отвън и посетете сервиза за коли в ляво. Говорете с Лари и опитайте да разгледате комютърната конзола. Качете се горе и разгледайте колите.
След това се върнете в превозното си средство и към…

Animoid Row

Говорете с продавачката на бижута. Ако още не Ви е дала информацията, която искахте, сега ще го направи. Ако клетката със скорпиона липсва, ще Ви каже и за нея.
Отидете до Hawker’s Row и говорете с Мама Изабела за сиренето.
След това посетете бармана и вземете диска от охранителната камера.

Police Station

Отидете до залата за анализи и проверете диска. На снимката има две интересни неща:
– Гуза, който седи с гръб и говори с полицай
– Изо, който се намира в дясно и прави снимки

Nightclub Row

Тук играта може да Ви предостави няколко различни пътя на действие в зависимост от определени, случили се преди това събития. Имате две места, които можете да посетите – Taffy Lewis и Early Q.

Taffy Lewis
По-голяма част от действието до края на Act III се развива във второто място, но първо посетете първото. Ако Гордо седи на бара, отидете до него и говорете (можете да му зададете един въпрос само). Ако го няма прескочете направо на Early Q.
Щом зададете въпроса си на Гордо той ще стане и ще се отправи към сцената. Вземете запалката, която седи на бара и изчакайте сцената да мине. Като е готов с представлението си, Гордо ще излезне отвън. Последвайте го. Тук имате три варианта на действие в зависимост от настройките, които играте е избрала за Вас.
Вариант 1: Гордо седи отвън и започва да се подиграва на МакКой. Това най-вероятно значи, че е човек и ако го убиете ще последва край на играта. Ако не направите нищо за около 10-15 секунди, той просто ще избяга. Ако приберете оръжието си обаче и отидете до него, автоматично ще го заговорите. Тук ще имате две опции – да го арестувате или да го оставите да си върви.
Вариант 2: Гордо ще започне да стреля по Вас. Можете да го убиете или да приберете оръжието си.
Вариант 3: Гордо ще вземе заложник. В този случай имате три възможности щом и Крисъл се появи. Можете да го убиете щом получите възможности, за да не нараните свидетеля, можете да оставите Крисъл да го убие или можете да стрелят по пистолета на Крисъл, за да спасите Гордо от сигурна смърт.
По време на някой от трите варианта може да се появи полицай и да Ви арестува. Ако това се случи вижте малко по-долу „Край на трета част”

Early Q
Влезте вътре и обърнете внимание на въртящото се сепаре. Говорете с бияча Ханой, а след това кликнете върху танцьорката, за да му привлечете вниманието и той да отиде пред сцената. Щом се насочи натам отидете на ляво през въртящото се сепаре. Говорете със собственика Ърли за всичко и след това изчакайте докато отиде в ляво и обяви началото на шоуто. Ако желаете можете да отидете и да го гледате, но не пипайте танцьорката, защото ще Ви изритат от клуба.
Ако решите да изгледате танца до край:
След края отидете в ляво към гримьорната. Посетете стаята в дясно и говорете с Дектора. Можете да изследвате вазата сега или по-късно ако жената Ви заговори веднага. След като зададете една от първите две реплики ще се появят и други. Попитайте я за всичко освен Кристъл и теста. Накрая изберете едно от споменатите две неща. В зависимост от решението Ви тя или ще избяга от стаята, или ще повика полиция.
Ако Ви арестуват прочетете по-долу „Край на трета част”. Ако избяга и не сте разгледали вазата, сега е моментът да го сторите. След, което можете да посетите офиса на собственика, който се намира в ляво от сцената в началото на клуба. За целта четете надолу.
Ако решите да не гледате танца:
Отидете в офиса на собственика и разгледайте разписката на бюрото. След това можете да се върнете обратно (виж по-горе „Ако решите да изгледате танца до край”) или да останете и да изчакате Ърли.
При всички положения не сядайте на стола. Разгледайте бюрото, мониторите за наблюдение и радиатора. Ако Ърли Ви предложи питие, извадете оръжието си и го заплашете, но не приемайте напитката. Ако не Ви предложи питие, просто извадете оръжието за по-голям ефект, но не стреляйте, защото Ханой ще Ви убие.
В зависимост от развоя на събитията, при сядането Ърли може да попадне на скорпиона от клетката при продавачката на бижута. В този случай претърсете тялото му. Ако не умре, приберете оръжието си и говорете с него докато Ви даде видео диск, който можете да върнете или задържите.

Край на трета част
При различните развития на действието арестуването ще бъде различно, но поне при мене, при три преигравания вече, винаги ме хващат… Затова предполагам, че винаги трябва да се стигне до тази ситуация. Ако при вас не се случи може и да сте пропуснали нещо.
Изгледайте филмчето и Кристъл ще се притече на помощ. Последвайте пътя докато се озовете обратно на улицата.
Ако сте били заловени в гримьорната на Дектора, ще се озовете отново в клуба. В противен случай разговорът с Крисъл би трябвало да задейства края на трета част.
В клуба се качете в прожекционната посредством стълбите в дясно. Пригответе оръжието си, защото в момента, в който влезнете в стаята Дектора ще насочи прожектора към Вас. Стреляйте в него и продължете нагоре по стълбата.
Тук имате две възможности:
– Стреляйте по предоставените мишени – мястото, в което жената се крие. Щом се покаже в пламъци, я застреляйте
– Приберете пистолета и говорете с Дектора щом се появи.
Кристъл ще Ви чака отвън. Говорете с нея и с това слагате край на трета част.

Act IV

Намирате се в канализацията на града. От тук можете да достигнете до всяка една точка от картата. От време на време може да Ви пресрещат полицаи, които можете да застрелвате ако желаете, но не е препоръчително ако искате да постигнете Blade Runner завършек.
Върнете се до стаята, в която Ви бяха вързали към стола и го разгледайте. След това продължете през голямата врата със зелената светлина. Кликнете върху ръчката, за да активирате моста. Продължете до следващото помощение от другата страна на моста. Ако по-рано не сте приложили теста на Люси, то сега тя ще е там и можете да го сторите. В противен случай продължете до мазето на Изо.
Кликнете два пъти на сандъците с оръжия, за да се сдобиете с амуниции. Върнете се обратно и се качете на улицата. Продължете на дясно и ще се озовете пред магазина на търговеца на животни. Говорете с него и щом откаже да отговаря, извадете оръжието. Щом приключите с него, можете да го убиете или да го оставите да живее.
Върнете се обратно до помещението с ръчката, с която активирахте моста. Продължете по разклонението долу в ляво. Следвайте пътя на ляво и се качете по стълбата. Ако сте убили просяка от първата част, то трупът му ще се рее във водата.
Качете се в апартамента само, за да разберете, че там вече живее друг човек.
Върнете се обратно до помещението с лоста и продължете по тунела горе в ляво. (Ако се опитате да минете от там преди да сте посетили апартамента си, ще Ви посрещнат полицаи.) Бързо минете през вратата в дясно и след това влезте в асансьора. Полицията ще стреля след Вас.
Ако не сте убили просяка в първата част, сега той ще лежи там и можете да говорите с него. Ако желаете сега може и да го убиете.
Насочете се към тунела в дясно. Тръгнете към следващия десен екран, но плъх ще се появи и ще се насочи към Вас. Бързо се върнете до началото на екрана (гледайте да не стоите върху мостчето) и го застреляйте. Приберете оръжието и с тичане продължете към лабораторията на близнаците Лутър и Ланс (задължително го минете тичайки, защото в противен случай ще се счупи под тежестта Ви).
Говорете с братята докато изчерпате всички реплики. Можете да ги убиете или да ги оставите живи – решението си е ваше.
Продължете през вратата в ляво над тази, от която влезнахте и нагоре по вентилацията. Влезте в асансьора като през цялото време внимавайте да не събудите охраната. Вземете диска на масата и се върнете по обратния път до лабораторията.
Ако братята са живи, говорете с тях, за да получите досието на Гуза. В противен случай кликнете върху мониторите зад трупа им и ще си го набавите сами.
Качете се по стълбите в дясно до апартамента на сиамците и ползвайте апаратурата в дясно, за да се обадите на Гуза и да си уредите среща.
Върнете се до бърлогата на просяка и продължете наляво. Говорете с полицая и щом Кловис се намеси имате две опции – да убиете Гуза сами или да оставите Садик да го стори. Щом обаче чуете, че Кловис казва „It’s over”, се измъкнете през изхода. Използвайте асансьора и след това минете през вратата. Тук Кловис ще Ви хване ръката през решетките. Щом Ви пусне, бързо изтичайте до помещението с лоста. В противен случай ще Ви убие. Върнете се обратно до апартамента си, с което слагаме край на четвърта част.

Act V

McCoy’s Apartment

Ако Маги е в апартамента можете да я разгледате. Отидете в спалнята и вдигнете телефона. Можете да получите обаждане от Крисъл, Люси, Дектора или Кловис в зависимост от действията Ви до момента и от началните настройки на играта.
Във всекидневната кликнете на машината за анализ, за да разгледате снимките, които може да сте взели от Ърли. Ако нямате такива прескочете този абзац.
На едното изображение има две важни неща:
– Клетката в ляво
– Човекът, с който Ърли разговаря.
Второто изображение показва:
– Ръката на Кловис
– Отражението на Дектора в огледалото
Когато сте готови тук е време за финала, който ще Ви отведе обратно в каналите.
Доколкото прочетох играта предлага 13 различни завършека. Аз лично успях да достигна до 5 от тях при трите си преигравания. Останалите оставям сами да откриете.

МакКой като робот с Люси/Дектора
(този финал важи ако обаждането в апартамента е било от Люси/Дектора)
Отидете до мястото, където над главата Ви минава влак (точно като излезнете от стаята, в която полицията Ви беше вързала за стол). Продължете нагоре по екрана, след това наляво и нагоре по витото стълбище до сервиза на Лари. Излезте отвън и говорете с Люси/Дектора, а после пак се върнете вътре. Отидете на покрива посредстом стълбите в дясно и говорете с Кристъл. Убийте я и кликнете върху компютърния терминал долу. Върнете се обратно по витото стълбище и после до тунела. Кликнете върху пътят нагоре и… КРАЙ!

МакКой като робот без Люси или Дектора
(този финал важи ако обаждането в апартамента е било от Люси или Дектора)
Отидете до мястото, където над главата Ви минава влак (точно като излезнете от стаята, в която полицията Ви беше вързала за стол). Продължете нагоре по екрана, след това наляво и нагоре по витото стълбище до сервиза на Лари. Излезте отвън и говорете с Люси/Дектора, а после пак се върнете вътре. Отидете на покрива посредстом стълбите в дясно и говорете с Кристъл. Изчакайте я да убие Люси/Дектора и след това я убийте. Кликнете върху компютърния терминал долу. Върнете се обратно по витото стълбище и после до тунела. Кликнете върху пътят нагоре и… КРАЙ!

Маккой като човек
(тези финали важат ако обаждането в апартамента е било от Кловис или Кристъл)
Отидете до помещението след като слезнете по стълбата в каналите от апартамента. Продължете през вратата в центъра на екрана горе, а след това по алеята в дясно. Убийте плъховете, които ще Ви нападнат и продължете наляво.

(Ако обаждането е било от Кристъл, то тя ще Ви чака тук)
Говорете с Кристъл. На следващия екран можете да я предупредите за бомбата като кликнете върху устройството – така ще я спасите, а може и да я оставите да загине.
Кликнете върху кучето и Садик ще го убие. Убийте него за благодарност и се насочете към кораба. Влезте вътре и говорете с Кловис. Можете да го убиете или да го оставите да умре. Няма значение. Излезте отвън и:
– Ако Кристъл е жива, ще последва филмче с нея.
– Ако Кристъл е мъртва, ще последва филмче с Гаф.
КРАЙ!

(Ако обаждането е било от Кловис, тук няма да има никой)
Разгледайте бомбата в ляво, за да я обезвредите и продължете наляво. Говорете с Кристъл и я убийте.
Насочете се към кораба и говорете със Садик. Отидете до мястото, където убихте Кристъл и потърсете предмет в лявата част на екрана, който да Ви помогне да подкупите Садик, за да се качите на кораба. Ако не Ви се търси или не можете да го намерите, просто го убийте.
Влезте в кораба.
Говорете с Кловис, но не вадете оръжието си, защото ще Ви убият.
Кораба ще излети като количеството хора е различно в зависмост от действията Ви по време на играта.
КРАЙ!

Можете да свалите помагалото под формата на docx документ от тук

Етикети: , ,

This entry was posted on Sunday, May 2nd, 2010 at 7:45 pm and is filed under games. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
4 КОМЕНТАРА


May 3rd, 2010 at 7:30 pm

супер туториъл си направил, направо класика. тази вечер ще се пусна за два-три часа да видим до къде ще стигнта

May 4th, 2010 at 12:50 am

И мен ме надъха. Утре ще си я пусна отново, че нямам никакъв спомен от нея така или иначе.

May 4th, 2010 at 1:00 am

Мерси 🙂
Аз пък се изненадах как не съм я играл навремето 🙂 Уж едно време играех всеки куест, който ми попаднеше :Д Но явно тази не се е продавала по местата, в които записваха пиратски дискове ;Д
Иначе е страхотна игра, макар на места да трябва да разчиташ на късмет и малко налучкване 🙂 Обаче с това определяне на рандъм принцип кой е човек и кой робот в началото без да разбере играчът, е много яко 🙂 Никога не знаеш в каква посока ще поеме действието 🙂

May 5th, 2010 at 11:47 am

Да, точно заради иритиращия рандъм принцип се отказах, обаче помня че си беше забирявка. Даже имам някакъв спомен, че в онова предаване на Роро по ММ я играха по нощите едно време. 🙂




КОМЕНТИРАЙТЕ