Faust: 7 Games of The Soul Walkthrough


Episode One: Twice As Bad

Действието на играта се развива в увеселителен парк. В началото се озовавате пред малка маса със столове и една боксова круша в страни. Единствено място, което можете да посетите, е вагона, в който са живели Lily & Jody Whittle – главните действащи лица в този епизод.
Влезте е жилището им. Веднага в дясно е кухненската мивка. В нея ще намерите сито (Strainer). Обърнете се на другата страна и кликнете печката. В дясно на екрана има лопата (Ash Shovel). Вземете я, след което използвайте ситото върху пепелта. След това с помощта на лопатата загребете една от трите купчинки пепел и я изсипете върху ситото. С помощта на мишката го разклатете, докато пепелта изчезне. Повторете процедурата и с останалата пепел, докато свърши. Под нея в печката ще се открие малък ключ (Burned Key).
Върнете се един екран и погледнете дъската. На нея са записани известно количество числа. Запишете си само тези от последната графа (121,61; 96,07; 107,32). След което кликнете върху чекмеджето под черната дъска. В него има две неща: Nathanael’s Courses и Hannibal’s File. Второто е важно. В него също има сумирани числа – парите, който Ханибал дължи на сестрите. Запишете си крайния резултат (187).
На следващия екран (след входната врата) можете да погледнете огледалата, но там няма нищо. В ляво има гардероб, за който са необходими два ключа, и леглото на сиамските близначки. Под него има чекмедже, в което лежи втория ключ за гардероба (Bronze Key). Продължете към банята. Обърнете се на ляво и кликнете върху грамофона, за да активирате филмче. След това кликнете върху лампата два пъти за още едно. Можете да кликнете и върху четката за коса и самото легло, за да чуете диалози между сестрите.
Продължете към банята. В ляво се намира тоалетната. Можете да отворите седалките, горната част, както и да пуснете водата. В горната част се намира нож (Butcher’s Knife).
Върнете се малко назад до шкафа. Използвайте двата ключа (Bronze Key в лявата ключалка и Burned Key – в дясната). С мишката преместете завесите, за да откриете сейфа. Комбинацията за него вече имате. Съберете четирите суми, които си записахте по-рано (сборът прави 512). Въведете числата и сейфът ще се отвори. Вътре ще намерите Lottery Ticket. Ще се задействат две филмчета и ви ще се озовете пред
Влакчето на ужасите. Качете се на него и нека пътуването започне. Няма как да съм сигурен кой е най-бързия начин до края, но мога да ви кажа как да стигнете до него. На определени места играта ще иска от вас да избирате посока – ако кликнете влака продължава надясно, а ако не направите нищо – наляво. Винаги завивайте в дясно и след пет или шести разклонение ще стигнете до края.
В края: в дясно до дървената врата има скелет. Кликнете го и вземете парчето хартия в устата му. Това е договорът, който Jody e сключила с Mephiso. Веднага след това действието се пренася на малка беседка в друга част на парка. Щом се приближите до беседката ще се задейства филмче с Theodore – настоящият управник на парка. След него ще останете сам в беседката. В центъра има пейка. Седнете на нея. На третата колона от дясно на ляво има някаква бележка, а под нея е краят на първи епизод. За да можете да преместите бележката застанете с лице към мястото от където идвате и погледнете надолу. Видяхте ли по-различното парче, което не се вписва с останалата част от пода? Кликнете го и го отворете. Сега се върнете при бележката и също я отворете. Вътре ще намерите Theodore’s Notebook, с което приключва първи епизод.

Episode Two: The Alchemist and the Genie

Това е може би един от най-трудните епизоди.

December, 1952
Щом стигнете до кладенеца ще имате възможност да продължите към гората или към сградата в ляво. За гората все още е рано, затова давайте към тази странно изглеждаща постройка. Влезте. В дясно има две неща: баня и врата, която води надолу (оказва се кухнята). В първото помещение няма нищо, а във второто ще влезете чак в края на епизода. В ляво от входната врата има също две неща: стълби нагоре и спалня (точно до стълбите). Качете се горе.
Бихте могли да разгледате картините, както и креслото. В камината има парче от изгоряла бележка. Продължете направо. Пред вас има заключен шкаф, а малко по-долу статуя, на която й липсва главата. За да отворите този шкаф се обърнете в ляво към библиотеката и намерете книгата CODE (средната колона, средния рафт). В нея е отбелязана страница с помощта на ключ. (Точно за там). Друга интересна книга ще откриете на най-горния рафт на същата колона – History of World War II.
Сега отключете шкафа и да надникнем в него. В дясно на самия плот има неразбираема Geological Survey Map. Започнете да отваряте чекмеджетата едно по едно, като започнете от най-горното ляво. В него ще откриете Sealing Ring. В следващото има договор подписан от Theodore и Nathaniel. В последното на горния ред има лупа (Magnifying Glass). Сега задължително отворете първо долното ляво чекмедже, в което има нож на хартия (Paper Knife). Без да го затваряте отворете дясното чекмедже. По този начин ще се отвори и тайната преграда, в която лежи главата на статуята.
Обърнете се към бюрото и отворете чекмеджето. Вътре ще намерите лула и кибрит.
Поставете главата върху статуята и долният шкаф ще се отвори. Вътре има касетофон и три ролки. Преслушайте ги като поставяте избраната ролка върху празното място и натискате бутона Play. Tape 2 и Tape 3 са просто мелодии, докато Tape 1 е нещо като доклад. Вече свършихте всичко необходимо тук затова да се насочим към спалнята.
Какво има тук: Веднага в дясно има четирикрилен гардероб, а в ляво нещо като картина върху врата. Пред вас е леглото, на чиито четири края има малко колело с градуси върху него. Точно над лампата има заключен шкаф, а в дъното на стаята има голям глобус. Да започнем по ред. Говори ли ви нещо тази размазана рисунка на стената? Отворете вратата и поставете Geological Survey Map върху тухлената стена. Затворете и кликнете картината отново. Сега вече придоби смисъл, нали? По нея има няколко неща, които ще са необходими: координатите, датата и името OMAHA. Веднага след монолога на пулта до глобуса ще се изпишат данните от картата – 6.06.1944 на първите два реда. За да отворите глобуса обаче на вас ви трябва кода и за последния. Във второто крило от към вратата в сивата дреха има картичка, която гласи Visit OMAHA beach (на задната страна има надпис А=О). Вече ви обърнах внимание на тази дума. В третото крило най-горе дрехата има етикет, който можете да прочетете с помощта на лупата. Обърнете внимание на трите картинки най-долу. Сега ще се наложи да потърсите последния ред от кода за глобуса. Както вече ви споменах, във всеки край на леглото има по една дървена глава на моряк с лула – горните лули сочат настрани, а долните нагоре. Въведете координатите от картата – 50, 20 (настрани) и 00, 45 (нагоре). Чекмеджето в страни на леглото ще се отвори. Вътре има книга. За да отворите нея използвайте пръстена. От там ще получите Coding Wheel. Сега, кликнете върху новия предмет и посредством мишката преместете вътрешния кръг докато А=0 (сетихте ли се?). Използвайки думата OMAHA проследете буквите в нея от вътрешния пръстен с цифрите от външния.
O=7; M=9; A=0; H=3; A=0
Получава се код 79030. В глобуса ще намерите писмо. Спомняте ли си за картинките на онзи етикет? Прекарайте внимателно ножа през печата като започнете от дясно на ляво. Щом влезе зад червения печат започнете с бавно движение надолу и ще отворите писмото. С това времето се премества на

July, 1960
Отново се намирате в кабинета на горния етаж. Отидете до шкафа и го отворете. В най-горното ляво чекмедже ще откриете три парчета восък, а в средата долу – една ролка, която можете да прослушате (трябва да я прослушате, ако искате да продължите). Nathaniel ви обяснява, че е знаел, че ще дойдете и е подготвил “лов на съкровища”. Първите вече ги имате – трите парчета восък. Под другите ролки има бележка, която гласи:

Clue 1: If you want to know about fire, learn to know about ashes.

Къде има пепел наоколо? В камината, естествено. Използвайте духалото, за да раздухате пепелта и да се открие таен отвор. Вътре ще намерите кутия, в която да събирате намерените съкровища, както Handle и следващата бележка:

Clue 2: The frog in the well knows nothing about the high seas.

Преди да потеглите навън не забравяйте да вземете лопатата до креслото.
Вече предполагам, че се сетихте къде има кладенец, затова напред към него. Използвайте ръчката върху колелото, за да вдигнете кофата. Над нея има жаба, а в устата й камък. В самата кофа е следващата следа:

Clue 3: What is under (below) is like what is above.

Обърнете се към гората и продължете в тази посока. Още един екран по-навътре се завъртете в ляво и потърсете единствения камък, който можете да манипулирате. Избутайте го. С помощта на лопатата изкопайте дупката. В малкия сандък вътре има три неща: камък, телескоп и бележка:

Clue 4: Analogy. Turn to your left and look up. Learn to read the veins of the rock as the branches of the tree, and find the petrified sap.

Най-логичното нещо в този случай е да послушате бележката. Завъртете се на ляво и погледнете в клоните на най-крайното дърво. Поставете телескопа върху металната поставка и погледнете през него. Разходете се до онази цепнатина в скалата. Вътре ще намерите следващия камък, нова ръчка и следа:

Clue 5: I am a movement. I live half in the air, and half in the water, but I get a grip on the earth. | 7After Black.

Разбрахте ли поясненията, защото те не са много ясни, но поне ръчката помага за това. Къде още има нужда от подобен “инструмент”? Веднага след вратата за къщата, точно до неактивното водно колело. След като поставите лоста и го натиснете кофите тръгват по своя маршрут. Обърнете внимание на една, която има черна ивица на себе си. Бройте седмата след нея и спрете колелото (натиснете лоста някъде около шестата, защото му трябва малко време да зацепи. Във въпросната седма кофа има камък, ключ и нова следа:

Clue 6: Make the radiant sun shine in glory upon iris’ rainbow. Help is not far from the sailors.

Следващият камък ще ви отведе обратно в спалнята. В чекмеджето до леглото ще намерите Mirror, който ще ви е необходим след малко. Спомняте ли си за заключеното шкафче над лампата? Е, сега вече можете да го отворите. Със завъртането на ръчката ви завъртате и покрива, като по този начин ще може да влезе светлина е стаята. Отидете в дъното на стаята и кликнете върху стъклограмата точно до картината с дъгата. Вземете камъка в центъра, за да пропуснете лъча светлина вътре. Обърнете внимание къде се отразява – на мястото където преди беше картата. Използвайте Mirror върху лъча, за да го отклоните. Сега вече е на правилното място – картината с дъгата. Кликнете върху мястото, за да получите нов камък и предпоследната бележка. Тя е на латински, но в превод:

Clue 7: Visit the belly of the earth.

Oтворете гардероба – крилото, в което беше картичката (втория от към вратата). Сега там има една черна обувка. Кликнете я и отворете подметката й, където се крие последната бележка.

Clue 8: Bravo. All elements gathered. Meet me in the kitchen. I’m so proud of you. Waiting. Nath.

Право към кухнята. Преди да продължите към странния апарат пред вас разгледайте шкафовете в ляво. Това, което ви трябва се крие в последния. Вземете първия и последните два пакета. С това приключи събирането на съкровищата. Време е да ги използваме някъде.

Приближете се до машината пред вас и я активирайте. Изчакайте филмчето. Ще се сдобиете с Homunculus, когото можете да използвате от следващия епизод. Веднага след сцената ще се озовете в друга част на парка – тъмна част. Забелязвате ли разноцветните светлини пред себе си? А тази, която мига? Погледнете нагоре и използвайте новия си приятел да я оправи. Нова cut-scene с Theodore ще се задейства. След нея грабнете картата пред вас и… край на втори епизод.

Episode Three: The Shadow of Casanova

February, 1930
Главен “заподозрян” в тази част е Frank Barnes, на когото жилището се намира направо и наляво. То се състои от два етажа. Да започнем с първия. Веднага след стълбите продължете в дясно. Пред вас има огледало с два бутона в краищата. Кликнете десния два пъти, за да отворите огледалото. От вътре вземете малката перука (Wig), която стои закачена. Сега се върнете обратно до стълбите и отидете в ляво. В ъгъла има малка масичка с кутия отгоре. Кликнете кутията, в която има изрезка от вестник. Докато сте в този екран използвайте четките точно отзад. Разглобете тази, която ще се появи пред вас и по този начин получавате Thin Pencil и Compass Needle.
Слезте на долния етаж. Марсел ви подсказва ако кликнете върху ръката, която пипа гърдата. Използвайте Thin Pencil, за да отворите вратата и да влезете в спалнята на Франк. Пред леглото има компас, на който му липсва стрелката. Сложете му я и обърнете внимание на посоката, която сочи – NW – SW. Преди да се качите на леглото не забравяйте да кликнете отгоре, за да активирате малка сцена с Франк и някакво призрачно момиче, което танцува.
На всяка една от колоните има по една жена, чийто корем светва при натискане. Пред вас също така има статуя. Приближете. Сложете й перуката и завъртете ръчката. Малко чекмедже ще се отвори и вътре ще намерите ключ. Нека се върнем към колоните и по специално към светещите кореми. Кликнете първо тази в посока NW – тоест горната лява, след нея продължете с останалите в посока обратна на часовниковата стрелка (необходими са седем кликвания). След това тавана ще се сниши надолу и тайно чекмедже ще се отвори, ключа за което вече имате. Веднага след това действието се прехвърля през

October, 1939
Върнете се обратно в дома на Франк и отново отворете огледалото. Този път вътре има ключ. Докато сте там не забравяйте да вземете и грамотата, ще ви трябва по-късно. Отидете до мястото, където намерихте стрелката на компаса. В сандъчето сега има още няколко писма, които можете да прочетете. В шкафа отдолу, който преди беше празен, лежат лупа и няколко диапозитива. Отидете зад стълбите и ги сложете върху екрана. Включете светлината и с помощта н лупата можете да ги разгледате. Единствени важен диапозитив е този на долния ред в края. Обърнете внимание на часа – голямата стрелка показва точно шест, а малката е между 25 и 30 минути.
Отидете до часовника и го отключете посредством новия ключ. Нагласете стрелките както бяха на диапозитива. Ако направите нещата правилно, щом се опитате да излезете от екрана ще чуете “ку-ку” два пъти. Ако това не стане значи нещо сте объркали. Щом успеете да слезете долу (ще се наложи да отворите вратата пак) се обърнете в дясно. Сега часовникообразния под се е отворил и стълба води към все по-надолу и по-надолу.
Намирате се в малка тъмна стаичка, чийто стени са облепени в скици и рисунки. Веднага в дясно втората картина може да бъде поместена. Зад нея ще намерите две крушки – жълта и червена. Продължете един екран напред. В ляво ще намерите дневника на Франк. След това кликнете върху една от рисунките по-горе, за да чуете още един монолог. Обърнете се към машината. В горния край трябва да поставите една от двете крушки (червената е правилната; с жълтата не става нищо). В долната част пък поставете грамотата на Франк и натиснете копчето, за да прочетете договора му с Мефисто.
След сцената с опита за самоубийство на Франк ще се озовете в голяма зала с купол в средата. Намерете врата към него. Ако се опитате да я отворите от правилния край (разбирайте от към дръжката) няма да стане нищо. По-добре пробвайте от другата страна.
Приближете се към пеперудообразния механизъм. Ако го кликнете ще чуете подсказка от Мефисто. В ляво ще откриете по-малък подобен механизъм. С помощта на мишката засилете махалото и верижната реакция ще се задейства. Ще гледате поредната среща с Theodore и края на този епизод.

Episode Four: The Phantom Lover

Основен персонаж в този епизод е Kalinka Vissotsky. Още в самото начало ще се сблъскате с препятствие – стълбите са под формата на пързалка, а ръчката за тяхното активиране е чак горе. За да се справите с това използвайте Homunculus върху лоста и той ще активира стълбите за вас. Горе ви очакват три врати, нещо като фонтан и маса и чадър. Забравете за фонтана на този етап (можете да кликнете растението върху масата, за да чуете монолог на Ханибал), качете се по стълбите до вратата със счупения прозорец – дома на Калинка. Ако кликнете върху дупката ще видите кой го е счупил. В ляво до вратата има дървена кутия. Отворете я и вземете Peacock feathers. Влезте вътре.
В дясно ще видите синя завеса (зад която има стая) и група чекмеджета. В едно от тях ще откриете Respiration Grill и Shoe laces, които ще ви трябват по-късно. В ляво, точно до самата врата, има списък – нещата, които Калинка е трябвало да свърши за всеки от тримата персонажи. Както може би се досещате вие ще трябва да ги направите. Щом приготвите нещо отивате в коридора на първия етаж, където са восъчните фигури и използвате предмета върху съответния герой. Но да започнем подред:
Lily and Jody: costume Bird of Paradise – кой би се сетил, че вече имате необходимите неща – Peacock feathers. Използвайте ги.
Hannibal: repair strap – Отидете в ляво от вратата. Там има две машини, които обработват плат и машина за рязане на плат. Също така има два вида плат – soft и hard. Вземете по едно парче от всеки и ги обработете на първата машина (синята, с дългия шип). След това ги използвайте върху Ханибал. Това, което той иска е hard strap.
Frank: new mask – това е най-сложното, защото изисква повече работа. Ще ви трябват няколко неща. Първо идете в банята зад червената завеса. В чекмеджето има две неща: soft tissue и gauze. (Важно: изглежда тук има някакъв бъг или нещо подобно, но всичко е преместено с близо 90 градуса в страни. За да отворите чекмеджето трябва да кликнете втората плочка в дясно от четките). На екрана, в който излизате от банята, се завъртете в дясно. На масата има няколко листчета – едното е бележка до Калинка, а другото описание на самата маска. Сега се качете на втория етаж. В малкото сандъче до леглото ще намерите Kalinka’s jade amulet, а в следващата стая, на стана – silver moon (крие се в завитата кърпа, в устата на щъркела).
Върнете се до машините за плат и вземете нови две парчета. Сложете тъмното парче е cutter-a, за да получите парчета soft leather. След това ги обработете с другата машина. Използвайте новия предмет върху машината за шиене до вратата. След това сложете Respiration Grill и Shoe lances и си вземете почти готовата маска.
Отидете в стаята зад синята завеса. Пред вас има часовник, на който изглежда му липсва луната. В дясно пък ще видите нещо като сандък, който изобразява вътре формата на маска. До него има уред за химическа обработка на билки, а в шкафа под него ще намерите малко брашно. Поставете луната на мястото си и таен вход към градината ще се отвори. Мефисто ще ви подскаже какво се иска от вас. Необходими са четири билки, които растат през четирите сезона. За целта вие трябва да пътувате през времето. Как става това? В горния ляв ъгъл е масата с били. Можете да вземете първата (пролет). В долния десен е “машината на времето”. На нея има изобразени зодиакалните знаци и четири дървета – по едно за всеки сезон.
Върнете се до фонтана в началото. Има няколко места, които могат да бъдат разгледани по-подробно. Кликнете върху колелото, което служи за задействане на фонтана и извадете пирона от там. Ако вътре има вода я източете с помощта на малката игла върху главата на Атлас. След което изсипете брашно върху голямата стъклена топка. Четирите знака ще се изпишат.
Обратно в градината. Съберете останалите три билки от другите сезони. Щом вземете последната Мефисто ще ви каже, че сте предизвикали малък катаклизъм с времето и ще се наложи да го оправите за 15 минути. Отидете обратно до фонтана и завъртете ръчката. Приближете екрана до ръчката и вземете перлената огърлица.
Върнете в кухнята. Махнете корковата тапа и поставете билките в колбата. С помощта на кибритените клечки запалете и си приберете билковия екстракт. Сега вече имате всичко необходимо за маската, затова нека я приготвим. Отворете кутията и поставете макета вътре. След нея поставете gauze, билките и накрая soft tissue. Най-после можете да занесете маската на Франк.
Качете се на втория етаж, където има малка промяна. Във втората стая, над бебешкото легло има малък замък. Запалете свещта и щом се появи фигурката от вътре я загасете. Приближете един екран и вземете пръстена от ангела. С това действието ви пренася на друго място.
Библиотеката. Намерете стълбата и се качете по нея. Отместете рафта и разгледайте книгите. Обърнете внимание на първите думи на всяка, които са изписани в златен шрифт. Целта – от вас се иска да изпишете изречение, което да съставите от тези думи. В случай, че се затрудните, ето и самото изречение: I Theodore lost hope in 1917 and signed a contract with Mephisto. С това този епизод приключва.

Episode Five: Tigerhood

March, 1932
Намирате се там където започна и първи епизод, но този път целта ви е палатката – дом на Hannibal Red Narcissus. Влезте. В ляво има шкаф и леглото на Ханибал. Пред вас пък има ролетка. Идете при нея. Виждате ли странно изглеждащия часовник? Вземете му “циферблата”, който всъщност е същността на ролетката. В ляво от него има табло, на което е изписано 19 0 Black 7 Red. Запомнете или си запишете това. Сложете цилиндъра върху ролетката и приближете. С помощта на мишката можете да въртите колелото, а щом спрете на желано число натискайте малкия жълт диамант. Комбинацията е следната: 19, 0 (едната нула, а не двете), каквото и да е черно число, 7, каквото и да е червено число (и 7 върши работа). Масата ще се вдигне леко, ако направите всичко както трябва.
Продължете към огледалото (другата страна на масата). Изследвайте огледалото, за да научите една необходима комбинация. Вземете камшика и Reel от ролетката и отворете сандъка. Вътре ще намерите лост. Продължете още един екран към изхода и се обърнете в ляво. До плаката (кликнете, за да го откриете) има място за току що намерения лост. Той активира пет дървени мишени, които излизат една по една. С помощта на камшика вие трябва да ударите четирите, които видяхте на огледалото (третата е Калинка, така че гледайте да не я ударите).
Следващата стъпка ви отвежда до шкафа. Отворете го (горната част) и обърнете внимание на трите бутилки в горния десен край. Всяка има различна по цвят капачка. Вашата цел е да ги натиснете в същата последователност като при рулетката. В случай, че сте забравили – червено, синьо, черно, червено, червено. Ще се отвори тайно отделение на шкафа, от което можете да вземете ключ.
Продължете към леглото. Ключът, който току що намерихте отваря шкафа зад картината. Преди това обаче се завъртете на дясно и приближете акумулатора и “машината за упражнение на мишки”. Вземете жичките и без да пускате бутона на мишката ги свържете с акумулатора. В шкафа ще намерите прожекционен апарат, в който можете да сложите ролката от ролетката. Всичко е почти готово. Всичко, което ви трябва сега е една мишка, която да задейства машината. Върнете си при шкафа и кликнете една от бутилките в тайната му част. Ще се задейства cut-scene, след която върху леглото ще лежи така желаната мишка. Сложете я в цилиндъра и я ударете няколко пъти с камшика, за да задейства тока за прожекционния апарат. Щом решите, че сте готови, задействайте го и гледайте малко документални кадри за тигрите. Важно е да запомните, че при един удар с камшика се премества само един тигър, а при два удара – два.
Отново се намирате в онази тъмна част на парка в края на епизод две. Намерете въртележката (Marry-Go-Round) и изследвайте конете. Не един от тях ще намерите пръстен. Влезте в будката за билети, където е и пулта за тази атракция. Необходимо е нещо, което да поддържа електричеството, така че да може въртележката да се завърти с 15000 волта. Проблемът е, че разполагате само с един бушон. На помощ се притичва пръстена. Сложете го на другото свободно място и завъртете. Ще се отвори заключената решетка. Пътят води надолу.
Продължете към отворената клетка, където лежи скелета на един от тигрите на Ханибал. Изтеглете огърлицата от гръдния кош и две cut-scenes ще се задействат. Вече сте на арената, пред вас има пет подиума и две тигъра. Необходимо е да ги закарате до централния. Използвайте съветите от филмчето, което видяхте. Щом успеете слезте по този тунел обратно в клетката. Сега до сандъка под светлинния сноп има нещо за изследване – договора на Ханибал с Мефисто. Прочетете го и картината отново ще се смени. Сега сте пред...
.... киното. Кликнете будката за билети, за да говорите с Theodore и да получите билет (пред вас на плота). Влезте в прожекционната и намерете единствената лента за вземане от рафтовете. Сложете я в апарата, гледайте филмчето и... край на епизод пет.

Episode Six: A Three Feet Tall Robinhood

July, 1930
Поредния персонаж се нарича Todd Van Essenbeck. Домът му е точно срещу този на Ханибал, но за съжаление е заключен. Отидете до боксовата круша и се опитайте да я ударите (два пъти). При втория Homunculus ще ви присмее и Марсел ще предложи на него да опита (преди да сте направили това можете да постреляте по зайци като кликнете Homunculus’ Hints чрез Spacebar-a). Той ще отвори вратата, но не отивайте, защото щом се приближите тя ще се затвори. Вместо това изпратете Homunculus да я подпира. Тогава можете да влезете.
Домът на Тод не е много голям, но само на пръв поглед. В дясно има две чекмеджета (в едното ще откриете медальон, а в другото вестник, в който пише, че алкохола се забранява). Над тях има плакат. Кликнете го и чуйте гневната реч на Тод. Запомнете рождената му дата – 1 Ноември 1893.
Продължете още един екран напред. В ляво има малка баня. От десния кран тече вода, а от левия доста силен алкохол, но бързо спира. Ще трябва да го задействате. Вземете парче дърво от камината и погледнете колелото. Нещо придържа веригата на задната гума. Отстранете го и завъртете педалите. Леглото ще се вдигне. Отместете дървеното чекмедже и приближете. Необходимия код вече го имате – рождената дата на Тод – 11193. Нагласете така цифрите, че да са в най-долната част. Ще се отвори таен път към подземието.
От кофата до стълбата вземете парче вестник, от касите с бутилки – една празна бутилка. Пред вас е машината, с която Тод прави своя алкохол. Отворете долния капак и поставете първо парчето дърво, а след това и вестника. С помощта на клечките го запалете. Отидете до металната решетка и се обърнете. Долу на земята ще намерите метален съд, който ще ви е необходим. Върнете се до бъчвите и отстранете тапата на първата бъчва на втория ред. След това напълнете съда с малко течност от някоя от другите бъчви и я изсипете в горната част на машината. (сега щом завъртите крана ще тече чист алкохол). Пред обаче да се качите поставете тапата на средната бъчва на най-долния ред – ще се отвори таен тунел.
В ляво до леглото лежи бейзболна бухалка. Вземете я и ударете огледалото в дъното с нея. Върнете се обратно в мазето и Мефисто ще ви преобрази на Тод. Качете се обратно горе и там ще ви чака Мистър Нити, който ще ви предложи игра на покер. Преди това обаче ще иска от вас да му предложите нещо за пиене. Напълнете шишето с алкохол и сипете малко в чашата. Надявам се, че са ви ясни правилата на играта, защото нямам намерение да ги обяснявам. Целта ви е да спечелите две от три игри. Не се тревожете ако загубите. Можете да пробвате отново. Щом спечелите епизодът свършва.

Episode Seven: The Masterpiece of Giselle

December, 1938
Продължете напред към дървената врата и влезте в дома на Жизел – най-дебелата жена на света. Наоколо ще видите плакати и на останалите “атракции” в парка. Същинския дом на дебелата дама се крие под ваната. Изследвайте я, за да откриете ключ. Използвайте го на единственото място, което ви остава – металния панел под “кантара”. След това преместете стрелката на 550 (пише го на плаката, който обявява шоуто на Жизел). Ваната ще потъне надолу, към стаята на дебеланата.
Да започнем с нещата за вземане. Долу до леглото лежи малко плюшено мече; на самото легло под възглавницата има една лъжица, на рафта до куклата лежат четири кубчета; в джоба на куклата има ключ. Нагласете радиото на честота 666, за да чуете кратък диалог между Мефисто и Жизел (разбира се, може да прослушате и другата честота -1914). В дясно от радиото има чекмедже с изрезка от вестник в него, а още малко по-нататък има странен апарат, който служи за местене на хладилника (за него след малко).
Отключете хладилника с помощта на ключа и го отворете. В камерата ще намерите малко замръзнала хартия, а ако използвате лъжицата върху празните рафтове ще се появят множество сладкиши. Върнете се до печката и сложете кубчето лед в тенджерата. Включете газта и запалете с една клечка. Ще можете да прочетете обещанието на Мефисто към Жизел. Когато приключите се върнете до хладилника. Изследвайте вратата. Пред вас има четири бутилки и един празен рафт под тях. Подредете кубчетата в следната последователност: Apple, Cola, Menthol, Grenadine. Най-горния рафт на вратата вече може да се отвори. Вътре ще намерите верига, с която да закачите хладилника към тавана. (това задължително става чак след като прочетете обещанието). След това отидете при странния апарат и използвайте мечето. Навийте го и хладилника ще се вдигне, разкривайки тайно помещение.
Намирате се в лабиринт. Ако винаги следвате дясното разклонение бързо ще стигнете до края. Дали има по-бърз път? Предполагам. Чувствайте се свободни да се изгубите из лабиринта.
Стаята, в която се намирате, много прилича на някое ателие на Франк. Погледнете рисунките и както беше при Франк втората се отмества. Вътре има изрезка от вестник. Приближете се един екран и отворете чекмеджето на дървената кутия. Ще се сдобиете с шест парчета хартия. Кликнете в ляво от кутията (сред мастилото) и ще разполагате с малко място където да подредите стихотворението. Ако се затрудните ето и правилния начин:
1 | 4
2 | 3
6 | 5
Ако не се задейства сцена с Theodore се върнете обратно в стаята на Жизел и прочетете обещанието още веднъж. Щом излезете от екрана нещата би трябвало да продължат.
Намирате се при виенското колело. Приближете се към будката за билети и вземете картичките от дясната й страна. Сложете ги на плота пред вас и... Последната загадка преди последното решение.
От вас се иска да подредите картичките в хронологична последователност според епизодите като започнете от първия. На самите картички са изобразени моменти, които би трябвало да ви подскажат. И все пак:
1. Love Island
2. The Great Inventor
3. Visit Us
4. Enchanted Island
5. Great Attractions
6. Bootlegging
7. Bath of Giselle
Ако все пак това ви затрудни следете за черната линия (прилича на задраскано), която минава през картичките. Гледайте краищата й да съвпадат.

След cut-scenes, които ще последват, пред вас стои прост от гледна точка на игра избор, но решаващ съдбата на парка. Вземете химикалката от инвентара и решете:
а/ Ако искате да продадете парк кликнете върху договора.
б/ Ако решите да задържите парка и да го подкарате отново кликнете върху самия човек.
List
Stories